Much love

Så nu har jag fixat lite, och nöjd blev jag :)

Idag har jag slutat just efter tolv och for hem och var baby-sitter.
Jonathan for hem vid halv fyra och då blev det att bara slappa framför tvn och det har jag gjort hela dagen tills nyss.
Denna skol vecka kommer att vara super slö på Torsdag och Fredag har jag ingen skola och då blir det bara att slappa, och ingen träning för mamma har sagt att jag får inte träna på fyra dagar upp mot en vecka. Men promenader får jag ju ta så det kommer att bli det jag ska göra.



Jag längtar som bara den tills mitt H&M paket kommer,
jag tror att det kommer i morgon. 
Det kommer bli något roligt att fylla ut garderoben ännu mer:) Nice!


Nu ska jag ta en te kopp och läsa Linas kvällsbok 2 :) 

Kommentarer
Postat av: Babbel Drottningen

Kul med lite nya kläder :)

2007-11-05 @ 20:30:00
URL: http://Kristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0