Öppethus 29/11

Hej jag heter Anne-Lie Wall och jag går andra året Handels programmet på Furuhedsskolan! Och jag tycker det är ballt!

Idag har vi haft öppethus , Lisa har varit fotograf så jag förväntar mig bilder på Pixbox så jag kan sno dom och ladda upp på min! Jag hoppas på Fest i helgen och att bli frisk.! Men åter till dagen
Jag har haft 12timmar skola idag och jag har inte klagat, tiden har gått fort och jag har varit borta på hemligt uppdrag som jag berättade i slutet av dagen, Men folk gissa en massa roliga saker
 -Du har varit på bb
-Du har varit på kum
-Du har varit och färgat håret
-Du har varit och klippt dig
-Du har varit och solat and so on.

Och den stora saken jag gjorde var att köpa gore-tex skor och ett pannband;) Wii vilken grej:P

Dagen har i alla fall varit jätte skoj nog för att folk dissade handels rätt så stort "ingen kom på första föreläsningen"  så vi stoppade plakat på mig och Bella:) Hihi Sen har vi ätit china mat   också jag och Malin och Sippe var och hämtade till en billig summa på 1100kr :)
Slutsats av dagen jätte kul=)

Plus att jag är ledig i morgon och på måndag HOW NICE!!

Minus: jag fick feber igår men den gick över men fick det idag igen vid tre to´g ipren och hoppades på att det inte skulle märkas, nog för att jag var likblek och hade glansiga ögon, så jag lånade lite make-up av Malin och sen blev det bättre..

Nä nu ids jag inte skriva bilder kommer sen!!


ps: detta var ett skit inlägg! detvillsäga jag är inte pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0