Passivt med p3star i öronen

Ja idag har jag varit duktig men har dock blivit passiv när jag kom hem! :/
Jag har suttit på föreläsning som var SUPER bra, om Homosexuella den hyllade jag!
Sen så fick jag veta mitt prov och ackkk så sur jag blev när jag fick 3p från vg :/ ville göra om ett ett tag men det är nog lugnt för förra fick jag 4p från mvg ;P Yes sen så lyssnade vi på föreläsning / info om ungföretagsverksamhet mycket intressant det med. Sen blev det jobb i en timma med uf och jag var passiv men sen gick jag och fixade mig en praktikplats men ska inte säga var ;) haha

Ska ringa till tandläkaren i morgon så har jag fixat det med!
Ska snart gå och diska stekpannan och sen ska jag upp med cosmo i handen och sen städa lite lätt där upp brorsan stökar ner som faaan när inte jag är här ;P okej nog för att det är mest jag som gör det men i alla fall ;)

Muchhsoo love


image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0