Tack så j-vla mycket.

Jag har inte skrivit så mycket här men har inte riktigt haft tid.!
Sen jag skrev sist har jag hunnit med en massa både roliga och tråkiga saker.
Jag har varit på det sista passet på TC på köpmannagatan,  Sen har hp2 fått 280burkar med kakor som vi ska sälja, jag har fått reda på att jag ligger på vg i alla ämnen:) nått som är jätte skoj! och sen en massa andra små saker.

Fick höra av mamma att Daniel åkte ut igår ur IDOL jag hade varken tid lust eller ork att se på det.
Men jag tyckte att det var piss att han åkte ut, för han och Marie är dom bästa, jag hade hoppats att finalen hade stått mellan dom men ackkk när inte svenska folket röstar på sina favoriter utan på den dom tycker synd om då är det illa..

Har nyss tittat på polarexpressen och sovit lite har inte fått sova så länge i nattnär jag har tillbringat natten hos Daniel. :) men dock mös vi som bara den så man kan ju inte annat än att vara trött: O

Snart blir det middag och ikväll kanske tv eller så far jag mot valhallavägen eller varför inte är med Elin?? :)

Fuck you!

Älskar dig Daniel du betyder allt för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0