Trött,trött,trött,trött.

Okej nu börjar las vegas och jag ska inte titta, jag ska gå och diska åt min kära mamma så jag kan få lite massage sen, haha jag hade inte bara träningsvärk enligt hon jag är sne IGEN! oh vad less jag är ska dock försöka mig på spinning på torsdag och söndag och hoppas att benen är okej inte inte någon benhinneinflamation. Jag blir tokigt!!

Alltså diska snart och sen sätta sig med näthandeln och karaktären annars inga bra betyg!

Plus att i morgon blir det flytt av fasters hus vilket kommer ta hela dagen och jag hoppar in efter halva..
Kommer säkert bli skoj!


Ajjjajjj vad negativ jag är idag det här går inte

här blir det inga barn hahaha hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0