Onsdag

Snälla snälla jag vill inte bli sjuk, jag känner att det är på väg och jag har inte tid att bli sjuk. Snälla..

I morse hade jag sovmorgon vilket var skönt fast daniel lämnade lampan tänd i en kvart medans han åt, så då försökte jag förstöra den med min tanke kraft vilker inte gick så bra. imorgon ska jag dra med han på en lunch dejt :) om han hinner det vill säga.

usch jag känner mig inte på topp när jag håller på att bli sjuk, också får jag en form at vinter depression ju vid den här tiden och då känns allt också bad!! Hm men det går över på någon vecka.

Idag måste jag tvätta tvätta tvätta också boka klipptid, betala tillbaka pengar, fara på spinning. det som finns planerat just nu.
´
Nu ska jag jobba data..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0