Höst

Ja hösten är här vare sig du vill det eller inte.
Jag har inte hunnit inviga min nya höst jacka men jag ska göra det i kväll, kanske till och med ta en promenad. i will see. Jag har inte kommit över att inte våran boxer inte fungerar som den ska. Blä till den jag har viljat se på sex and the city hela veckan.. Men jag får ta det!! vi har fått det nya schemat i dag, jag har inget att klaga på man får ta det som det är för vissa blir det sämre och alla kan inte alltid vara nöjda Deal with it! Men i kväll blir det i alla fall tacos och kanske lite chips jag får se om jag är sugen eller ej men god middag blir det i alla fall och en hel del pussar på goo gubben.

I morgon så fyller Emilia 16år och Toni 19 år stort grattis till er. :) 
 

Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0