Den nya plattisen är suverän!

Så fort lönen kommer så ska jag banne mig införskaffa mig en skinnjacka!! Plus ett par nya sandaler. Och sen så ska jag till Luleå och handla.. Jag kommer bli fattig men det spelar ingen roll för jag har en sån abstinesn för shopping så det är inte sant.. Jag var på chili idag och la undan 5plagg som jag hoppas att jag hinner prova i morgon och se om det är någonting av det jag skulle tänka mig att köpa:)

Just nu sitter jag och nöter låten här nedanför och jag har nyss provat lockat håret med min plattis och det går bra bra man har rätt medel i mitt annars livlösa hår! Så jag är super nöjd över det köpet
Jag måste höra om Elin kan tänka sig att klippa mig i helgen för nu är det ta mig tusan kris.

Tips till musik så är det bara att skriva! (:


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja! =D

2008-04-03 @ 20:41:17
URL: http://beccellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0