Eftersom att jag

Ä L S K A R att shoppa så sitter jag och gör det på halens just nu och det känns riktigt bra!! Jag har 11saker i min varukorg nu kanske 7par skor eller så men jag vågar verkligen inte titta på vad det kommer att kosta!:) Men jag ska då ha det!!
Annars så har jag jobbat idag, och kom bara hem så blev det middag med släkten! Brorsan fyller 19år idag så grattis på dig. Han fick lite presenter och vi käkade tårta som jag höll på att spy upp men det gick fint.
Efter sex gick jag och la mig och jag har legat utslagen till klockan nio.. FATTA UTSLAGEN? fy vad allt mitt jobbande och sena kvällar fest på helgen och tidiga mornar har gett igen i kväll! Tur som är så överlever jag som vanligt..
Nu ska jag se vad Daniel säger att vi ska göra och sen borde jag ficka till i rummet i morgon blir det hel städning och kanske träning usch vad jag har längtat till att få träna. Och jag ska även hinna förbi Åsa och Ludde!:)
full späckat som vanligt! Nä nu ska jag ringa daniel och skicka hem beställningen!

Bilderna kommer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0