Anne-Lie börjar dagen med en utmaning



1) Vad åt du till frukost

Jag har inte ätit frukost ännu,
borde kanske ta tag i det?


2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Obs! Bara du själv får figurera på bilden.

  Sliten och underbar ;)


3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?

Linus "vad jag vet telefonen är på den andra våningen"


4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...

Pappas, black gray and white


5) När var du arg senast?

I fredags fick höra en massa skit och ville bara slå någon


6) Ditt bästa minne från skoltiden?

Det är väl någon gång här på handels


7) Ditt sämsta minne från skoltiden?

7an och 8an


8) Yoga eller löpning?

Springer mest, men gillar även yoga!
Fast föredrar löpning eftersom att det ger mig mer.


9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?

Oxfilé!


10) Vilka tidningar läser du regelbundet?

Cosmopolitan :)


11) Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film... your choice.

deckare är ingenting som jag gillar, så kan ej svara på denna..

12) Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen

One tree hill och när The O.C gick :)


13) Vem är du avundsjuk på? Eller vilka.

Jag känner inte den känslan så ofta.
Fast sist var jag grinig på Elin för hennes p-piller..


14) Din bästa revansch?

När man kan bevisa att man har rätt!


15) Din bästa chef respektive din sämsta?

Pappa och Mamma är klart mins bästa ;) haha


16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?

Ärtsoppa, usch


17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?

Tyra banks helt klart :)


18) Kaffe eller te?

Te med en massa olika smaker:)


19) Skostorlek?

38 pendlar till 39. Men på senaste dagar 38 :)


20) Hur ofta är du på IKEA?

Under sommaren har det varit lite,
men annars åtminstone 2-3gånger i månaden :)


21) Om du hade fem miljoner över, vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna.

En grön new beetle, en ljusblå new beetle cab. så där gick 350.000kr.
Sedan en fin lägenhet med nya möbler och en walk in closet (även fylla den),
Efter det skulle jag invenstera i en mindre lägenhet med bra möjligheter till nöjesliv shopping och solning i spanien. 50kort med flyg till spanien och min lägenhet (tråkigt att ha den men inte kunna flyga dit)
Jag skulle även kosta på mig en massa utbildningar som är för dyra.
Sen skulle jag invenstera i någon sak med resten av pengarna för att kunna sälja av och få mer pengar :)


Jag utmanar alla min nära och kära samt mina ovänner och ni som inte vågar ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0