Äntligen !!

Fungerar blogg.se för mig ! Försökte i morse utan vidare lycka !.. men nu så

Ja idag har jag då jobbat 10-15 segt segt nå så grymt, tur att josse kom och räddad mig den sista timmen annars hade jag fått damp av att stå där uppe .Men annars en bra dag, skönt med korta jobbar timmar :)



Så  nu ska ni få ta del av mina planer för kvällen ; jag ska på fest oavsett sjukdom eller ej är betydligt bättre en igår kan jag då säga, så ska fixa mig nu det kommer ta år ( haha kul skämt är ju ett nytt i morgon ) och sedan så ska jag äta med familj och bege mig mot risön ! :)
Ids inte börja fixa mig förrens min skiva har bränts klart och det går något segt kan jag lova jag bränner på endast 4x .. Hehe

Men så till er alla får jag önska ett riktigt gott nytt år ! Kommer inte skicka ut sms för har inte gratis och tänker inte fylla på med gratis heller eftersom att jag åker utomlands på 10dagar och missar ju hela gratis perioden då..

Men Gott nytt  "tränings" år
Gott nytt år
Gott nytt "sport år"
Gott nytt "hälso år"
Gott nytt " kärleks år"


you know you still love me... xoxo.. Anne-Lie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0