08.13 Torsdag

Vad fasiken gör jag vaken?? Jo som den bästa flickvännen jag är så steg jag upp halv åtta och käkade frukost med Daniel.. Inte lite gullig jag är!! Och nu kan jag inte somna om så jag får väl hitta på någonting att göra!!

Jag skulle egentligen på gymmet men jag hade lite ont i halsen så vill inte anstränga mig för mycket..
Ähh kanske tar en promenad i alla fall ska jag mest troligt på spinning later!!

Dagens humör: Lite seg ännu
Dagens mående: Förkyld?
Dagens borde: Städa övervåningen samt bädda rent
Dagens frisyr: Ofräch
Dagens klädsel: Kibf tröja och byxor
Dagens planer: Tvätta sängkläderna
Dagens materiella vill ha: Det är mycket just nu men kanske ett par nya skor?
Dagens längtan: Spinningen i kväll
Dagens fundering: Hjärnan är inte igång ännu
Dagens beroende: Jag skulle tippa på ingenting?

Plus vad ska jag äta idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0