En sväng till Haparanda

Jo idag har jag varit till Happis och hittat mig några fynd! :) Och riktigt nöjd blev jag också.

Var på outlet och hittade Två st converse skor för 100kr paret förstår ni hur billigt det var?? och jag kunde inte stå imot så ett par vita och ett par svarta kom med mig hem. Sedan fanns det roxy skor också så dom köpte jag med för 100kr! Jag tänkte köpa dom roxy skorna förra våren men jag gjorde det aldrig vilket jag lite ångrade då jag tyckte att dom var riktigt fräna, så i dag när jag hittade dom så skulle dom med mig hem!!
Sen har jag också handlat fyra par trosor för 20kr! ;)
Billigt värre..

Jag stog också och höll i mina favorit skor /nya träningsskor som jag har funderat på att inhandla och dom var också på rea 600kr nedsatt från 1000kr, Men efter ca 20 min betänketid så sa jag Nej, det känndes ändå inte helt rätt så jag tog dom inte, om jag nu ångrar mig så ringer jag bara dit och ber dom lägga undan dom så far jag och köper dom ;)

Ojoj jag bara älskar skor, synd bara att jag inte gick in på skopunkten då hade det nog blivit några till par!!


Jaja i morgon ska jag införskaffa mig nya böcker! :)

  
Skönheterna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0