Lite one tree hill och jobb!

Åhh vad bra One tree hill var, jag har sett till tre i natt och nu såg jag det sista avsnittet som har kommit ut! :) Fy bubblan säger jag bara det är bäst.! Dock vill man döda vissa personer och ändra lite saker men jag hoppas att det kommer att lösa sig till slutet! :)



Annars så är jag inte helt frisk ännu men jag ska mest troligt på team i morgon, och tisdag sen tar jag lov! :)
Ska försöka få tid att bli helt frisk så man tar sig ut på skidorna en sväng och en massa god mat och trevlig sällskap. Min lilla syster blir en månad på tisdag! :)

Ja nu funderar jag på vad jag ska fylla min dag med när jag inte har någonting att titta på ! :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0