Några nya böcker!

Jag var och kikade på bok rean i dag och jag hittade mig två nya böcker!
Sophie Kinsella En shopaholics bekännelser Och Clare Naylor & Mimi Hare Stjärnfabriken!  
Jag hoppas på att båda böckerna är bra baksidan säger i alla fall att dom är det..
Dock blev det inga mer böcker så jag sitter just nu på cdon och kollar efter några till som jag vill ha..
 

Kvällens pass är bokade och mest troligt promenad med mor också. Om inte annat ser ni mig framför tvn tittandes på Private practice klockan 21.00 på tv4..

image356   image357

Du missar väl inte Kate Walsh i den nya suceé serien Private practice som har premiär i kväll??


Later!!

Kommentarer
Postat av: Fridaklara

Jag ska börja läsa en bok om ett tag, så om du vet nån bra bok får du gärna tipsa mig ;D

2008-02-28 @ 15:26:19
URL: http://fridaklara.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0