Pixbox vs Bilddagboken

Nu ska jag gnälla på alla som har en pixbox.!!
Heeyy jag har en själv jag vet men jag skulle vilja att det skulle finnas Filtreringsskygg som tar bort vissa plus att ni alla som lägger ut bilder dag för dag och skriver en massa saker varje dag herre gud gör en mapp som heter tex Februari eller varför inte EGO PIX!´
Och sedan om man måste lägga ut bilder varje dag snälla gör en bilddagbok i stället så sparar ni att jag ska behöva bli så pist!

Filter
barn under 15 -bort
Hästar -bort
Hundar -bort
katter och övriga djur -bort
Barn kan faktiskt gå i måttliga mängder annars -bort
jag har varit och shoppat idag och en bild på sig själv -bort
musik -bort
söta bilder -bort

Allt annat än bilder som är intressanta så snälla vänder er till Bilddagboken nu behöver inte visa världen allt vad ni har gjort "jag har varit på toa" (bild på dig på toaletten stående i spegeln)-bort!!!

Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: caroline

och vips är det enda som är kvar bara en massa festbilder.. haha

2008-02-05 @ 22:17:05
Postat av: Anne-Lie

Och utlands resor lilla vän ;)

2008-02-06 @ 07:21:17
URL: http://anneliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0