Tidsfördriv

One tree hill S5E02 är på ingång till min datorn men det tar ett tag så jag försöker fördriva tiden men lite olika saker här på internet mest att läsa olika bloggar och snart ska jag gå in på H&M hemsida och kolla på lite nya saker jag önskar mig..




Min förkylning har inte lagt ner ännu fast jag har bett den snällt att sluta härja runt i min näsa och hals men det tycks inte vara till något bra. Fast jag klagar inte så mycket nu får jag ju tid att se alla avsnitt av One tree hill..
Annars då så har mitt hår börjat bli riktigt långt jag vet inte vad som har hänt med det växer och växer och tycks aldrig sluta vilket är verry good. Om inte annats så ska jag kila vidare på internet.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0