Helg planer

Handukssittande! Jepp jag har nyss badat och kollat runt här på internet i väntan på att mitt hår ska få torka självmant!
Har varit på Spinning/Torso idag med Madde och sen komme Emelie också dit Skojskoj.!

Annars så har jag varit hos Älsklingen och tittat på Bad boys och ätit lite chips.
Har haft en slö dag började 12.30 och slutade 14.10 Hoho och i morgon har jag sov morgon sen full dag och sen hem och käka och sen på Body pump och sen står ett ton pellets och väntar på mig så det är bara att hugga i!

Lördag vankas det fest planer för Anne-Lie och en lite utflykt också till två speciella personer.
Ja det kommer bli super trevligt.

Nu ska jag diska och packa min väska. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0