Kalix sjukvård..

suck vad ska man säga, dom senaste veckorna har jag suttit och ringt till Kalix sjukhus/ vårdcentral.. Och dom är verkligen dåliga på sina jobb..
Första tanten jag hade lovade att ringa upp mig gjorde hon det? NEJ!! Andra antöd att jag har varit med för många olika partnes ( vilket hon inte har en aning om hur många det är )
och nu den tredje lovade dyrt och hederligt att ringa upp mig i går,
gjorde hon det  NEJ! o
ch vad händer då? jo dom har ej telefontid idag..
Så nu får jag sitta och vänta till på Måndag innan jag får s k ä l l a ut hon!

Oj glömde jag att nämna att en sköterska gav mig numret till billerud och inte till kalix vårdcentral..

Behöver jag säga något mera?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0