Om inte annat livé i Kalix

För dryga timmen sen fick jag ett mess av madde där det stog -gumman lyssna. Jag blev fundersam och tänkte att hon glömde skicka mms och tog det som sms i stället, men strax därpå fick jag ett samtal och gissa vad jag fick lyssna på? Jo Rihanna livé Med låten umbrella, fy vilken känsla,  jag kunde självklart inse hur lycklig jag hade varit om jag hade infunnit mig där med Madde.. Tack gumman för att du ringde och hoppas du har haft en hel kul kväll synd att jag inte kunde komma med men det sista skeppet har då inte gått ännu! :D


Annars så var Gossip girl lika häpnadsväckande som One tree hill jag kunde inte tro detta om Blair och Chuck men klart att man ska bli förvånan annars är det ingen känsla i det hela! ;)

Nu ska jag bada efter elva fast man inte får men jag har aldrig fått något klago mål inte ens när jag badade vid halv fem på natten full som en alika och somnade i vatten, tur att jag vaknade till innan mamma kom hem och fick se mig sitt/ligga där i badkaret. haha det hade nog varit en syn


Prakit i morgon 10.00-18.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0