Jag skulle aldrig klara mig på hotell och restaurang

Jag skulle behöva springa ner på apoteket nu men jag ser att det inte är någon ide så jag får hoppas att det finns nog med nässpray åt mig hemma hos pappa och sedan är allt frid och fröjd!

Hörrenini fredag kväll vad hittar ni andra blogg läsare på? Själv så har jag fixat mig fast jag är sjuk tagit 100bilder och sen så har jag just käkat middag. Uppvärmd mat fy för det men när jag inte har några kock-fingrar så är det inte ens en ide att jag försöker ställa mig i köket och bara göra någontin spontat (=

Daniel ska snart plocka upp mig så vi kan leverera mina väskor till pappa och sen så ska vi väl ut och göra stan osäker!:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0