Tid i mitt liv

För 5 år sedan... 
Då var jag 12år, då var man ung, Nå kanske var i den jobbigaste perioden i mitt liv mycket hände för mig mellan 12 och 13år. Ja nästan för mycket!

För 3 år sedan...
14år, Hahaha det var tider det! Då gick jag 8an och strulade som mest. Mer kan jag inte säga var möjligtvis en plåga.

För 1 år sedan...
16år, Kär som ett tok i Daniel<3, började just sköta skolan för en gångs skull vände betygen från 6st ig till godkänt i alla ämnen. Var måttligt stolt över mig själv. Mesta tiden tillbringades nere i källaren på TC där jag fick över all överskotts energi och dåliga tankar. Tuff period i mångt och mycket.

För 3 månader sedan...
Nyss fått en Lilla syster, började prakiten på Team och sedan jobb, började tappa lusten? :S

Igår...
Body Pump möjligtvis en vändning?

Imorgon...
Sovmorgon skola jobb?

Om ett år...
Tar jag studenten är utbildad Instruktör och jobbar på för fullt. Jag är även ute på praktik förhoppningsvis på något ställe där jag trivs. Har möjligen planer på en lång resa!

Dagens ord

Jag står med ena foten i ovisheten
Låt tiden visa var jag ska ta mig


anne-lie wall 20/5-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0