Jag tar tag i en utmaning !

Tre saker som skrämmer mig:
* Mörker
* Läskiga saker typ spöken m.m ( som jag iförsig intalar mig att finns i min närhet )

* Ångest

Tre personer som får mig att skratta:
* Alla olika personer i filmer och serier
* Min lillasyster
* Osmarta personer ;)


Tre saker jag älskar:
* Mig själv
* Träna & Film & Umgås & Mysa
* Familjen och Vännerna


Tre saker jag hatar:
* Att jag har börjat snozza pga att daniel alltid gjorde det : /
* När jag gör mig själv eller någon annan besviken
* Att ha fel (  vilket jag iförsig aldrig har )


Tre saker jag inte förstår:
* Kvinnor ( förstår mig på killar så mycket bättre )
Dåliga skämt
* Varför gräset alltid är grönare på andra sidan

Tre saker som finns på mitt skrivbord:  ( byter denna till sängbord har inget skrivbord )
* Boken en shopaholics bekännelse
* Ikea lampa
* Ikea klocka, ( oerhört jobbig sak den tickar högt )

Tre saker jag gör just nu:
* Lyssnar på sporten på tv4
* Önskar att jag skulle orka gå och tvätta ansiktet
* Läser bloggar


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Få många lyckliga minnen
* Bli ihågkommen
* Hoppa fallskärm


Tre saker jag kan göra:
* Komma ihåg musik riktigt bra
* Gå i spagat och stå i brygga
* Springa fort och långt


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* Mig så klart :)
* FAKTA
* bra musik


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* Göra armhävningar på en hand & Stå på händer på en hand
* Åka skridskor riktigt bra
* Prata 11 olika språk flytande


Tre favoriträtter:
* Tacos
* Lasagne
* Köttsoppa

Jag utmanar:

Lisa Larsson, Elin Hansson Palo, Malin Karlsson, Sofie Sundvall, Amanda Hendriksson
Och alla andra som vill ta sig an en utmaning



Bild cosmopolitan.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pojken med snoozeknappen saknar dig.

2008-11-17 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0