Akut akut

Herre gud vilken stickig känsla jag har i min vänstra fot, ni vet sån där sockerdricka tjafs! Skit oskönt är det, haha nu förflyttar det sig upp till knäet ;) Tänk jävlars om jag får sockerdricka känslan mitt i mellan ! HAHA


To the night,
ja i kväll har jag i alla fall flyttat mitt bohag hem till pappa där jag skall tillbringa en veckan, vem vet kanske inte ens så mycket ?? det ser man ju!
Åh ja vad ska jag göra i helgen då ? - tror alla säger FESTA!!
Men icke sa nicke att jag ska göra det, nejdå jag ska jobba & sen plugga ! Slö helg kommer det att vara.
Dock känner jag att jag måste kila förbi madde i morgon för då fyller ju faktiskt tjejen 19år, men vad ska jag hitta för gåva?? Ja mycket jobbigt det här att hitta något som passar bra ! : )

men annars så har mitt humör ändras lite från hur det var i morse men jag har ändå ingen orka att göra den minsta lilla vettiga saken idag, som tex packa upp mina kläder, fixa 4stora blåa ikea påsar med kläder som skall snöras.

Ähh jag tar mig mat i stället !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0