EXISTENSMINIMUM !

Det är så underbart att vara student och älska att shoppa ! LOVLEY

Anne-Lie
funderar och funderixar på vad tusan jag ska göra i kväll ? jag är sugen på skotercrossen men ändå känns det ovärt för jag har inte ekonomi för det, men ändå kul ! Ajj jj jobbigt beslut, jag har ju faktiskt lovat bort mig till IDA i kväll så det ska då bli fest med hon, och Malin hoppas jag att hon kommer med ;D Jag är så bra på att övertala folk !
Men i morgon blir det i alla fall tjejfest hemma hos Sofie, något mysigt att bara vara med tjejerna, kvällens motto - BOTTEN UPP OCH RESTEN I HÅRET ! Jag tänker inte ens uttala mig om hur jag tror att kvällen kommer att sluta, kan bifoga en bild i stället ;D " Kvällens läge "

Haha, kanske att man ska ta itur med jobbiga samtal medans man är nycker och inte skickar iväg en del fula sms åt en viss människa, jag tycker att någon kan komma på alkohol lås på telefonene, egentligen är det bästa ju att lämna den hemma men inte att jag skulle klara mig om jag gjorde det så den ska med i säkert förvar ! ;)

Dagens fråga, vilka är det som ska ut i kväll då??
Ses vi i dimman ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0