För det första är det sol ute

Jag kan säga att vädret som är idag gör humöret på topp !
Jag har hunnit på ca 40minuters prommis med OBAMA ( MOLLE ) Något skönt att gå ut och gå under mitten av dage, trotts att jag har redan varit ut en gång idag så ska jag gå en till tur i kväll vet ej med vem eller vad ; )
Och sen så måste jag på Nova och köra igenom stora delar av min kropp, härlig tränings dag idag må jag säga.

På fredag mina kära vänner så är jag i stort sätt ledig, jag jobbar inte och jag börjar skolan 12.40 Och slutar halv fyra !
Andra dagen på ca 3 månader som jag ska ha sov morgon, h ä r l i g t
 


Studenten närmar sig :
Fast jag inte tror att det är någon som vill det så är det nära nu, lov nästa vecka och sen är det bara 5st skolveckor och tre veckors praktik och sen är vi ju ledig en vecka innan studenten också !
Handels måtte enligt mig ; FEST FEST FEST FEST SKRATT HA KUL EN UNDERBAR TID MINNEN I MASSOR EN HEL DEL DRAMA OCH MÅNGA KRAMAR ! Vi kommer ha så roligt så jag kan inte annat än att glädja mig åt tanken att ta studenten i år 2009 !

Och jag har även fixat mig bal partner så duktig jag är, nu är det bara klänning och hårförlägning kvar sen är allt i T O PP

Nu ska jag kila till jobbet, 20.000 steg ska fixas idag, det gör jag lätt ! Jag fick ju till och med att " vakten " läraren på Nationella att gå med min räknare det kallar jag proffs och STATUS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0