Heartbreak




We're only watching the stars
Heaven's gotta wait another year, hold on to your visions tonight
We're only watching a dream
Oh, paradise will wait another year, hold on to your visions tonight

We're only watching the stars
Heaven's gotta wait another year, hold on to your visions tonight
We're only watching a dream
Oh, paradise will wait another year, hold on to your visions tonight

Why are we here?
Our lifes will never change
Why are we here?
Our lifes will never change
Don't just sit and wait for a star to fall
Why are we here in this car at all?



Att läsa inlägg från när jag krossade en annan hjärta är aldrig kul.
Ärligt jag har varit ett svin under de senaste åren, inte alls snällt.
Att fly för att man var kär hur ofta gör man det? Ja jag har då gjort det många gånger.
Men nu tänker jag aldrig mer vara omogen och göra samma skit igen !
Jag ville bara komma fram till att jag inte alls har varit snäll med många pojkar !
Attitydsproblem javisst !

♥ Puss och gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0