Jag lever efter horoskop

Okey kanske inte riktigt så dö seriöst är det, men nästan..

Iaf när jag var yngre " högstadie tiden" var jag tvungen att läsa mitt horoskop varje morgon innan skolan.
Om inte jag hann läsa det fick mina vänner läsa från deras NSD tidning, eller mina kära föräldrar fixa det åt mig..
Men denna tvångstanke dog ut under gymnasium tiden..

Dock har jag ändå ett horoskop jag läser regelbundet och det är : Cosmopolitans..
Men de horoskop jag vet att jag lyssnar till och verkligen tror att det ska hända det är NSD horoskop och då så klart Cosmopolitans..

Annars har jag nu under dom senaste dagarna läst Aftonbladets horoskop" för det är den tidningar vi har haft hemma"
& idag är det en horoskop dag för mig, så jag har läst igenom T I O  stycken olika och sett vilka som stämmer bra in.
Jag hittade ett som jag kunde slå ihop med hela min dag "hittills" , vilket är lika med ett b r a  h o r o s k o p i mina ögon :)

Som skrivet av och till hamnar jag i mitt slaviska beetende att jag måste läsa horoskop och ta till med vad som står i det, samt analysera om det stämmer in under denna dag och vad det är som stämmer in och vad som inte stämmer !
 Lite små stört jag vet men det är en tvångstanke jag har iaf..

Dagens horoskop som stämmer in rätt så bra :)


Tur
En olycklig omständighet kan få dig att skylla på oturen idag.
Tyvärr har du dig själv att skylla för ett ogenomtänkt beslut

Hälsa
Du behöver litet extra vila,
så om du har planerat in ett träningspass idag bör du skjuta på det.

Ekonomi
En oväntad utgift kan få dig att känna dig ruinerad, men bara för stunden.
Mycket snart är din ekonomi god igen.

Arbete
En kollegas klapp på axeln gör idag att du får nytt hopp när det gäller jobbet.
Det är just uppskattning som du saknat.

Kärlek
Veckoslutet går i romantikens tecken.
Bjud gärna hem dina vänner.

Relationer
Det är mycket troligt att du kommer att få en rolig
och trevlig dag tillsammans med dina vänner.

Horoskopet är från ditthoroskop.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0