Långfredag

Ikväll är det nöjen på hotell valhall fram till tre i natt, fy tusan säger jag bara hur ska jag orkar vara vaken till tre i natt ? !
Ja det kommer väl att besvaras senare i kväll : ) Mitt mål för kvällen är att börja dricka vid 18-19 sen är kvällens motto botten upp och resten i håret ! Plus galnast vinner ; ) Jag ska slå på stort ..

Går kvällen då, vi hade trevligt hemma hos Alexandra :) Alles vän till familjen Bojsko " så stavar jag det " var med oss under kvällen och fick även besöka allas underbara Hotell valhall, haha !
Ja för er som inte förstår så pratar han endast engelska, men jag och Malin fixade så han kunde säga - Botten upp och resten i håret - Lite bäst vi är !!
Sen kunde han säga Lirarn, och gå till baren och shota jäger ;D säkert nå mer men det kommer jag inte ihåg..

Kanske att man skulle ta och tvätta sina sängkläder och snöra in sig i duschen för att känna sig lite bättre !

♥ Love the game and play with no regrets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0