Lördag = party dag !

vanligtvis, visst inte har jag fått nog från igår.. Men jag har ju en hyra och min lägenhet att prioritera nu i förstahand !
Gårkvällen var trevlig som få- Jag for till madde drack lite där gick till b4 drack där, sedan kom kvinnorna på att vi skulle till finland.. Jag försökte in i det sista att inte komma med, så svår övertalad som jag är så satt jag mig i bilen med jugge musik hela vägen till ett annat land ;) Hehe!
I ärlighetens namn planerade jag min flykt hela vägen fram till sangis tills jag till slut insåg att det kommer nog blir jävligt trevlig ! : )
Vilket det också var, dock bara finska killar och tjejer " vad hade jag förväntat mig" Kvällens mission tror jag inte att vi talar om men både jag och Alle lyckades då highfivepåden!
Som sagt det som händer i ett annat land stannar där

Hehe, ja men trevligt och kul hade jag då igår, tack för det tjejer och så klart Kenny och Matte
dock blev inte sömnen i natt så stor jag sov ca 2timmar blev några snoozningar med mobilen innan jobbet men nog har det gått bra!!




Nu ska jag fixa eld i bastun och efter det ska jag äta god middag med familjen !

Puss och goo



dock saknade jag en kvinna igår se bild ovan..
&Elin med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0