Mat och sen fix

Jag har jobbat i dag från 10-15, ärligt tror inte att jag någonsin har upplevt att timmarna går så här segt !
Plus att jag inte kunde stå under en hel timma medans jag jobbade, mina ljumskar krampade och mina knän vek sig, How Nice!!

Igår satt vi ett gäng på B4 och pratade, till slut insåg 4st nyktra chaffisar att dom vill ju också dricka, sagt och gjort fixade vi hem deras bilar. Rättare sagt jag fixade!
Haha sedan skulle ju johan också vara nykter vilket sket sig medans jag inte var inne på B4,
för jag satt ute i en bil och pratade och alla som hade kommit för att träffa mig där drog jag en lite lögn åt och sa att jag visst var där inne.
Hehe det var lite små kul när dom insåg att jag hittade på..

Få se nu jag kanske satt ute i 30 minuter något sådan och när jag kom in var alla en del full, mycket bra jobbat av vem du nu ens var ? =)
Så jag fick också kasta i mig två shot efter varandra, och sen lite mer..
Även utnämdes jag till en riktigt kvinna med mottivering - En riktigt kvinna kan dricka ren sprit utan en min, och även ta en hel shot utan att avbryta :) DET NI!!

Nej middag var det sen i kväll blir det förfest nykter och sen kanske hotellet ännu nyktrare :)

Puss och goo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0