Nostalgi tripp

Detta med att rensa garderoben är ju en riktigt höjdare ! ; )
Haha fy vad jag har skrattat och tänkt att har jag verkligen haft på mig det där ??
fast dom värsta kläderna har jag ju rensat ut för år sedan så dom har legat i Ikea påsar och väntat på att dom ska hamna på tippen eller hos någon annan kära vän.. Hehe
Men det jobbiga var att gå igenom garderoben, det sved till M E N jag klarade det, och jag kan säga att jag har endast nya kläder i min garderob så det är inte något trach som jag häver i väg !! : )

Men det bästa var så klart när jag tog på mig mina vita håriga moonboots " använda endast 2gånger" och min gröna bikbok tröja ! det kändes som högstadiumet direkt, hahaha!!

Så en garderob fixad one more to go !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0