Skrattretande

Ni alla är så jävla skrattertande, kul att ha två ex på en radie om 1meter i från mig i går.
Och ett ex som tycker om att förvrida sanningen en del åt min bror,

Påstånde :
-Du ålade och klängde på person x

-Du satt och var allmänt kläning på person y som inte alls ville ha dig där

-Ditt ex putade bort dig när du gick och pratade med han.

Sanningen :
-Jag pratade med person x pga att han trodde jag var sur på han, jag höll han runt halsen för att höra vad han sa,
ålning ja men visst !

- Jag var fasthållen av person Y som verkligen ville ha mig i säng och inte alls ville att jag skulle gå ifrån han och dansa, utan tyckte att jag skulle sitta med han hela kvälle.. Men annars så

- Nja mitt EX tyckte det var kul att se mig för att vi har inte setts på ca 10månader, och sa att det var länge sedan och att hoppas att jag har det bra. Haha däremot puttade hans EX en kompis på mig så att vi båda flög ned i soffan, men satan heller att det var mitt EX som gjorde det..

Kul att folk tycker om att förvrida sanningen en del ! Det är så underbart när man vet vad som är sant och inte är sant.

Det var allt från mig fortsatt F R E D !


Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja de va lite kul situtaion=) haha, ja vet hur de är.. pöss

2009-04-10 @ 15:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0