Vidare utbildning på högskola - say W H A T ??

Jag känner mig helt hjärndöd just nu, jag har endast läst om ca 10st utbildningar, okey för att inte överdriva 5st, okej 4 var det egentligen.. Men det räcker och blir över ! Hjärnar går för fullt och jag känner mig matt och slut, något något jobbigt med tanke på att jag har prov i anatomi och fysiologi i morgon bitti klockan 08.00 !
 Någon som vill offra sig och strypa mig sagta redan idag ??

& Inte nog med att vidare utbildnings informationen har tagit stryk på mig så insåg jag ju nyss att jag inte alls missade DH förra veckan utan att dom kör två avsnitt i kväll på 5an i stället, How NICE,
synd bara att jag kommer sitta fast vid datorn i några timmar till " fortsätta leta vad som känns passande i vidare utbildning" Samt gräva ner näsan i kompendiet om kroppens uppbyggnad ! Pst stryp mig nu då ??

Ja inte för att klaga, men varför sitter jag och bloggar när jag har flera andra saker att göra, Jo för att jag är så himla lat när det gäller pluggandet så tror knappt det finns någon kille som är värre en mig.. Eller okey jag känner en kille....

Sista ansökningsdagen är ju också idag för högskolan, och det var ju bara idag jag insåg att jag kanske till och med vill gå högskola ! kleeever som jag är, Men funderar ändå på att börja på V2010, Men som sagt det syns ju snart !

Im singin out Puss och Goo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0