Bittra miner

Tänk er hur man kan förändras om man inte får i sig lite mat..
Herre gud vilket pms barn jag har varit dom senaste timmarna..
Det började då med att jag kom hem från jobbet och skulle sitta vid datorn kul tänkte jag, MEN när Micke inte fick tjuvkika på vad jag skrev så tänkte jag smart som jag är att det är ju bara att stänga ner skärmen! JOTJENA Bärbara datorer är ju inte någonting som jag är speciellt duktig på.. Ja och ni andra som har en bärbar vet ju vad som hände, SKITEN gick i väntläge, något less jag blev och jag till ICA istället :D

Men nu börjar mitt sura humör att försvinna så jag sitter på Spotify och fixar mig en egen spellista, Nej jag har inte fixat mig en egen ännu ; D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0