Den perfekta ögonskugga basen



Kommer från ArtDeco och kostar 129kr och går att köpa på välsorterade sminkbutiker & frisörer
följ länken nedan för att hitta din närmsta butik ArtDeco butiker
- Lägg på ett tunt lager på ögonlocken innan du applicerar ögonskuggan så blir färgen klarare & ögonskuggan
håller en hel fest kväll utan minsta kladd !

Hållbarheten är två år enligt förpackningen.
Men min förra torkade efter ca ett år, men i produkten har dom nu bytt ut några saker som gör att produkten inte alls skall kunna torka, och jag kan då säga att den nya är mycket mer krämig en vad min förra var.


Åt vänster - Min förra ögonskuggsbas
Åt höger - Den nya krämigare

Lätt värd att prova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0