Umgänge sökes

Har du en Bror, kill kompis, släkting, som är singel och klarar av min krav tveka inte att höra av dig :)

Han skall vara: SNÄLL, mysig ( tycka om att kramas ) och sova nära, göra som jag säger, kompensera mig, vara villig, trevlig, snäll ( ja igen ), ha bil ( inget måste ), vara äldre än mig ( ett måste ) , INTE TYCKA ATT JAG PRATAR FÖR MYCKET, vara mogen, tycka om mig, förstå sig på min sjuka humor, tyckte att jag är bäst ( svårt att inte göra ) , ha bra klädsmak, behöver ej ha mer pengar än mig, inte vara psykiskt störd, verkligen inte kunna slå tjejer, tatuerad eller inte spelar ingen roll, tränar ( + i kanten ), kunna hantera min pms, älska risker, leva som han lär, tycka om att pussas, inse att mina vänner är viktiga för mig, inte bry sig om att jag snusar, definitivt inte gnälla om jag dricker alkohol eller inte,
 Ett krav, att han ser ut som på bilden nedan !:)



Hör av er på 0730315535 eller [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0