tva timmar senare

... jag e nog fullare en vad jag tror, jag gick fel pa toa ni vet som man laser i bocker . men jag bara pecade mig ur det hela och drog pa ett smile och gick in igen pa toa... Ja dom sa att toan var ute ur restaurange vilket det inte var, den var inne men po neder vaningen, sa jag gick ut och fick mig ett gott skratt haha ! Ja som i bocker nar man gar fel och skams vilket jag da inte gjorde eftersom att jag nastan aldrig skams for det jag gor..


Satans mygga som biter po mig just nu ..

Okej blir ingen klubb i dag jag e nog for full att aka fran familjen kanske sangen lator frestande, att dricka pa tom mage e samma sak som hemma ! Ja jo jag saknar er alla vanner ! Men snart syns vi 9-10 ja dagar kvar vet ej hur lange der er de e nog bara 8 dagar ?? Nagon som har koll for det har inte jag :D


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0