Uppe med tuppen..

Eller okej jag gar vaknat just vid nio och sedan ringde Ronny för att be mig komma och jobba, så nu är det bara att börja sminka sig så jag hinner ta mig i väg..

Vet ni alla vad det värsta är ? Jag har blivit sjuk, jag hostar och är förkyld... MYCKET DÅLIGT!!
Men jag ska ändå inte ge upp så länge jag orkar stå på benen så gör jag faktiskt det, hoppas hoppas peppar ta i trä att det inte blir värre till i morgon kväll bara, får då väntas det ju klassfest !

Jag ska fixa en lite förändring här på bloggen någon dag då jag har tid, men inte i dag.. Plus att alla 900bilder från min kamera och 600från pappas måste ju komprimeras och läggas in under namnet Thailand 2009 ;) så det måste jag fixa när jag har tid..

Förövrig hostade jag just ut mina lungor mycket trevligt kan jag säga.

Annars, är det någon som vill gå på LUNCH dejt med mig idag vid ca 13.00 ?? Snällllllaa
Hör av dig / er i så fall 0730 315535
de hade varit kuuuuul

So what i´m still a rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0