För mycket sömn = sömn svårigheter



& Tråkigt nog har jag kabeln till högtalarna i tvn just nu så inte blir det någon musik när jag sitter här vid datorn och tar det lungt..
Att jag inte kan somna nu beror ju helt enkelt på att jag har sovit på tok för mycket dom två senaste dagarna, plus att jag somnade kl nio och kl tio tyckte en smart människa att man skall skicka sms åt mig ! Taskigt..
Jag hade faktiskt tänkt slå av mobilen men glömde ju så klart på den då jag slocknade..

Jag har fått en domm, jag ska gå på " antibiotika" var det de? i 11 dagar, två gånger per dag.
Utan att dricka alkohol under tiden, Ta det lungt i två dagar sedan jobba om kroppen orkar,
sova tidigt, sova minst 8 timmar i sträck SAMT VARA LUNG, och utan träning i 14dagar minst ..

Allt detta passar inte precis in på mitt levnads sätt : /
Tungt tungt tungt

BTW vill jag inte sova själv det är tomt och läskigt..
Men men snart så..

10dagar & 15 minuter kvar tills studenten



YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0