Glassigt jag sa glassigt

YEY, äntligen är det Fredag ; )
Hela gårdagen ville tror jag alla att skulle passera så det kunde bli fredag, studentfest krogfest = UNDERBART!

Det är 7 dagar kvar tills jag tar studenten står på flaket på lastbilen skriker och skrattar och garanterat gråter ! :)
Vi är inne i den sista veckan = studentveckan och det har bara börjats

Ikväll blir det middag hemma hos mig med Elin, Carro & Malin sedan beger vi oss till staben ( OBS ÄNDRAD PLATS)
för studentfesten som samhälls håller i, alla är bjuda och välkomna!
Efter det beger vi oss till Resin & Noréns hotellrum och förfester innan vi staplar oss ner på hotellet och röjer hela kvällen lång - detta är iaf min plan 

 



ANNE-LIE WALL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0