Knulla mig i röven

vad förbannat less jag är..
Natten till söndagen kände jag att jag hade lite ont i halsen men inget mer med det, yes söndag var inte min talförmåga den bästa. Och värken i kroppen kom som en bonus, jag pratade med Robban och behövde inte fara och jobba, jag sov i 16timmar innan jag orkade mig upp för att promma till Micke och sedan fortsätta och sova i 13h till !
GOSH Mitt immunförsvar kan ju verkligen inte vara sämre, och nu när jag har undersökt mig själv "sådan läkare som jag är " så har jag ju insett att jag är ju inte bara fökyld med säkert 39graders feber utan även har fått halsfluss ! YES på den..

Ursäkta gnäll inlägget men jag har fan inte råd tid lust ork eller pengar till att ligga hemma och inne och bara dö i  en lägenhet som kokar i 30grader minst :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0