Studenten i korta drag


Tisdagen var klädtema, inget som var svart fick vi ha på oss..


På Måndagen kramade jag majjlan och berättade hur mycket jag tycker om hon



Måndag kväll kubb & grillning på strandängarna


Volleyboll erbjöds det även under måndagen


Onsdag jakten på guldägget, jag låg i täten !

Jakten på guldägget, ett uppdrag sjunga utanför Galleria KALIX


Tisdag hade vi tid i fotostudion på skolan


Tisdag kväll rockade vi på B4 ett plagg som var svart var tillåtet.

Onsdag kväll, Middag på B4, fest hos mig, fest på strandängarna.
Kvällens tema Rock / Pirat.. Endast en pirat och det var JAG!!


Så här gick det till på B A L E N ; )


Eller okey kanske inte riktigt..


Jag var oplanerad på scenen, men kom upp ändå och rockade till fyra låtar
utan text !
VI ÄGDE


Fredagen var kommen, champanjfrukost på skolan..

Klass bild <3


Det var inte ett öga tort !

Vi släpptes ut och alla var GLADA
!

Underkvällen

Mera bilder kommer att komma in på Facebook och Pixbox när tid finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0