100 saker att göra

VI laddar upp inför studenten jag har för många uppgifter att lämna in och frågan är om jag kommer att hinna göra det, jag har tagit på mig för många saker igen " för ovanlighetens skull må jag säga " Och nu känns det verkligen som att skolan måste måste gå i första hand, men även har jag ett körkorts datum som flåsar mig i nacken, bal klänning, student klänning, Praktik / jobb Och 100 skol uppgifter ungefär..

To do today

Jobb 10-18 YEAHH skullebörja halv tolv så jag skulle  hinna göra bort saker i skolan, men not chek på den..

Tvätt tid 17.22

Ergonomi uppgiften

Nk prov

Samhälls inlämning

Kost prov

Kreatin uppgift

Svenska prov

Engelska - ett helt år efter TYP

Expo 4st uppgifter

& Inte att glömma P R O J E K T A R B E T E T !

S M I L E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0