Det är körigt

Ungefär hela Kalix sitter på mina axlar just nu! Ialla fall känns det då så..
Men jag hanterar situationerna rätt så bra och försöker bara att ta det som det kommer =)


Just nu sitter jag på skolan och har slutat för ca en timme sedan. men jag har lovat Elin att hämta en bil så jag kan inte knata hem.. Nog hade det varit skönt att sova bort hela denna dag, men det hinner jag inte eftersom att jag ska vara på körskolan om två timmar !

Hehe sen måste jag även hinna in på Team och hämta kläder, och det får jag väl lösa i morgon?? för idag är tiden knapp..

Om ca en vecka så flyttar jag, pack stress och allt har även inträffat i mitt system..

Nej men nu ska jag försöka underhålla mig med något tills Elin är färdig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0