Egen lagg och sjuk

Igår skrev jag under mitt lägenhets kontrakt och flyttade in ett köksbord.. HAHA
För det finns några små saker kvar att göra i lägenheten och därför har jag valt att inte flytta in ännu.. Imorgon får jag kakel i köket och idag har dom tapetserat klart två trasiga tapet våder.. :)

& så klart har jag ju gått och blivit förjävla sjuk, jag har inte varit så här sjuk på länge..
Idag pinade jag mig upp på frisör för att Amanda skulle prova frisyren igen, och på plats höll jag på att svimma, så jag fick skjuts hem och har soviti non stop fram tills nu !
Något jävla less och det är helt okey att gnälla för jag har inte tid att vara sjuk !

Om orken hade funnits och jag hade klarat av att sitta upp i ett x antal timmar så hade jag börjat skriva projekt arbetet !
Men kan knappt sitta nu så ska lägga mig i sängen..

Hihi gulligt gulligt puss o goo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0