En Lista

Senast:
Du skrattade:
När någonting var riktigt roligt..
Du grät: För en vecka sedan riktigt ordentligt.
Kramen: Typ hela min vänner krets
Kyssen: Måndag 28/9 Mikael ;)
Mottagna smset: Bella

För:
10 år sen:
Då var jag 8år, Jag tror att mamma och pappa var tillsammans då, kanske att jag bodde på grytnäs?
5 år sen: 13år Gick 8an på ibh var jävligt jobbig hemma
1 år sen: Hade jag en riktigt jobbig höst
6 månader sen: Träffade Micke då, bestämde mig för att flytta hemifrån.

Vem:
Ringer du när du är glad: 
Mikael 
Såg dig sist gråta: Björn, Mikael, Malin någon av dom
Var du sist kär i: Mig själv
Är du besviken på: Hela samhället
Sov sist hos dig: Mikael alltså i min lägenhet, och i våran lägenhet har jag bara sovit med Micke, och ja Mats har sovit här någon gång
Sov du sist hos: Micke innan jag flyttade hit
Gav dig sist en komplimang: Linn i dag på jobbet


Favorit:
Låt:
 18 and life
Godis: surt!
Kroppsdel: Hela Micke ;)
TV-program: One tree hill

Vad har du för:
Ringsignal: Forever angel
Mobiltelefon: Sony Ericsson k660i
Bank: Swedbank
Arbete: extra på Team Sportia
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brun

Kan du:
Stå på händer:
I vattnet räknas det ??
Gå ner i brygga från stående: Javisst 
Göra blomman med tungan: När jag var yngre kunde jag
Slicka dig på armbågen: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0