Vi är sambos

Jag har endast några få saker att tömma från min lägenhet och sedan är jag och M sambos ;)
Det låter ändå lite kul ordet sambos så i stället kallar jag det de det är vi bor ihop :)

Som tur är så är ändå inte lägenheten så liten så man måste trängas över allt, nejnej vi rymms bra båda två,
Men för att citera Micke rätt "- Om du letar någonting och inte hittar det så är det bara att kolla i min garderob"
Och det är så sant som han säger, I m´s garderob finner vi vid detta tillfälle : En dammsugare, 2flak öl, 2par jogging skor+ ett par sandaler, Alla lakan örgott och påslakan, handdukar stora som småa, toalettsaker som inte rymms på toan (läs mitt överflöd av artiklar) , Plus alla hans kläder..

Kanske att jag skall vara en snäll Flickvän och fixa ut allt skrot som M verkligen inte skall behöva ha i sin garderob, för i ärlighetens namn så har det tillkommit efter att jag har börjat bossa på Köpmannagatan 10a...

Att skriva till på min todo lista *:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0