En dag på stan

Har varit med mamma och prommat på stan och kollat i affärerna, hittade tyvärr ingeting till mig, provade pumpsen som jag har i ett inlägg längre ned men 39 var för stora och 38orna ides jag inte prova..
Får se om jag ska prova när jag får lön så då känns det ju lite bättre att titta på skor ;) För då kan jag faktisk köpa ett par, eller två...

Våran familj ( jag  &  micke ) har världens bästa uppdelning på hemmasysslor,
Micke får en avsugning mot att laga middag och diska !
hehe nej men micke lagar middagen & jag ska diska.... Fast det brukar sluta med att jag går och ser på tv så diskar han ändå...

Ja men tusan nu är det ju greys på femman ! Tjiling då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0