Jag har rätt så mycket på gång

Ja det är fullt upp här i min hjärna & vardag. Självklart är det bara kul ! Men tyvärr blir det lite uppdatering här i bloggen..
Jag har varit förkyld i över en veckan nu med täpp i näsan, ont i halsen under morgonen, och feber jobbigt att vara i dålig energi när det börjar bli vår och riktigt varma och fina dagar ute :)
I veckan har brorsan fyllt år hela 21år snacka om att tiden bara rusar iväg, även på lördag är micke fri !  wiihoo då blir det någon överrsakning från min sida ( kan ej säga vad för m läser min blogg ) Så micke detta får du grunna på tills på lördag ! hihi

Även håller jag på för fullt med körkortet övningskör och läser teori, ska göra lite tester idag så snart är det kanske dags för uppkörning ;D Äntligen ! Tror även att Min bmw ska ställas på innom två veckor så i början får jag åka med micke tills jag har tagit körkortet, fast det är ju klart att han också måste få PROVKÖRA bilen :D

Det blir nog heller ingen flytt inom närmasta tiden, vi funderar på att flytta neråt typ Örebro, men antingen blir det efter sommaren, Fast det finns så många saker som skall väga in i denna fråga så mitt i allt flyttar vi om bara några veckor ! Ni vet jobb är något viktigt.

Jag har förresten inte fått tillbaka mitt gym kort ännu, fast har inte varit så hemskt för är sjuk så då kan jag inte träna...

Jo laddarn till datorn har blivit glapp igen, pappa frågade igår om det funkade bra, och ja svarade jag..
Så vad händer idag då ? laddarn är glapp, Hur var det att ropa HEEJ innan man kommer över ÅN ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0